Městský mobiliář: Jak využít veřejný prostor pro venkovní reklamu
Městský mobiliář: Proč by ho inzerenti měli využívat a na co si dát pozor
Výsledky výzkumné studie OOH Activation study 2023, kterou loni v říjnu realizovala společnost Nielsen ve spolupráci s agenturou ResSOLUTION, ukazují, že OOH reklama (Billboard, CLV, Bigboard, atd.) je stále efektivním mediatypem, který má inzerentům co nabídnout. Studie se zaměřila na efektivitu reklamních ploch ve srovnání s ostatními mediatypy z hlediska online aktivace i na to, jak outdoor reklamu vnímá česká veřejnost.
Více se dočtete přímo na stránkách AC Nielsen - https://www.nielsen-admosphere.cz/news/ooh-je-efektivni-mediatyp-ktery-ma-co-nabidnout
Městský mobiliář: Proč by ho inzerenti měli využívat a na co si dát pozor
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Průvodce k pronájmu billboardu pro začátečníky