12.1.2023

CLV kampaň funguje lépe než online

Ve spolupráci s výzkumným oddělením největšího mezinárodního komunikačního holdingu GroupM, jsme realizovali testovací kampaň, na které jsme vyhodnotili zásah a výsledky CLV kampaně.
CLV kampaň funguje lépe než online

Hlavním cílem tohoto průzkumu bylo najít odpověď na otázku, jak účinná je OOH reklama na CLV plochách a zda lze prostřednictvím outdoor kampaně naplánované na CLV plochách smysluplně a efektivně podpořit či vybudovat značku.

 

V neposlední řadě, jsme také chtěli zjistit, jaká je efektivita této komunikace v porovnání s dnes "všudypřítomnou a mnohdy bez dalšího upřednostňovanou" online reklamou.

 

Naplánovali jsme tedy OOH reklamní kampaň na fiktivní značku jogurtů Karkulka, která běžela ve stejném měsíci v Brně na CLV plochách a zároveň online v Liberci a Ostravě (jejich velikost odpovídá přibližně velikosti Brna a jsou dostatečně vzdálené, aby nedošlo k překryvu zásahu)

 

A to, že se jeho závěry rádi pochlubíme, je logické.

 

V okamžiku přepočtu výsledků kampaně (znalosti značky) na investované prostředky, se totiž CLV kampaň ukázala o 28% efektivnější….

 

Výsledky výzkumu byly prezentovány jak v odborném tisku (např. zde), tak formou samostatné přednášky na konferenci Forum Media 2021.

Čtěte dále

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení