Městský mobiliář: Jak využít veřejný prostor pro venkovní reklamu
Městský mobiliář: Proč by ho inzerenti měli využívat a na co si dát pozor
Hlavním cílem tohoto průzkumu bylo najít odpověď na otázku, jak účinná je OOH reklama na CLV plochách a zda lze prostřednictvím outdoor kampaně naplánované na CLV plochách smysluplně a efektivně podpořit či vybudovat značku.
V neposlední řadě, jsme také chtěli zjistit, jaká je efektivita této komunikace v porovnání s dnes "všudypřítomnou a mnohdy bez dalšího upřednostňovanou" online reklamou.
Naplánovali jsme tedy OOH reklamní kampaň na fiktivní značku jogurtů Karkulka, která běžela ve stejném měsíci v Brně na CLV plochách a zároveň online v Liberci a Ostravě (jejich velikost odpovídá přibližně velikosti Brna a jsou dostatečně vzdálené, aby nedošlo k překryvu zásahu)
A to, že se jeho závěry rádi pochlubíme, je logické.
V okamžiku přepočtu výsledků kampaně (znalosti značky) na investované prostředky, se totiž CLV kampaň ukázala o 28% efektivnější….
Výsledky výzkumu byly prezentovány jak v odborném tisku (např. zde), tak formou samostatné přednášky na konferenci Forum Media 2021.
Městský mobiliář: Proč by ho inzerenti měli využívat a na co si dát pozor
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Průvodce k pronájmu billboardu pro začátečníky