Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Venkovní reklama (OOH) patří mezi nejstarší a je nejvíce rozpoznatelné unikátní reklamní médium.
Stále rostoucí městská populace a zahušťující se silniční sítě představují rovněž rozšiřující se auditorium venkovní reklamy. S tím souvisí poptávka po kvantifikaci pohybu osob toho kterého silničního nebo pěšího úseku ze strany zadavatelů kampaní.
Představuje vhodný doplněk mediálního mixu k indoor elektronickým médiím.
Nabízí prakticky neomezený potenciál:
cokoliv: napomáhá šířit adresné reklamní sdělení
kdekoliv: od rychlostních komunikací po pěší bulváry, od prostor hromadné dopravy po nákupní centra
kdykoliv: od rána do noci (24/7) přitahující pozornost lidí na jejich cestách
Pokud si chcete pronajmout billboard/CLV, je dobré mít marketingový plán, který zahrnuje OOH (out-of-home) reklamu jako jednu z vašich strategií. Marketingový plán vám pomůže definovat cílové publikum, cíle, rozpočet a sdělení vaší billboardové kampaně.
Většina billboardů/CLV, zejména těch na frekventovaných místech a vlivem sezónnosti, je obvykle plně obsazena. Proto při pronájmu ploch plánujte předem rezervací alespoň jeden měsíc předem.
Umístění vaší venkovní reklamy je dáno cílovým publikem vaší kampaně. Pochopení toho, kde je vaše cílová skupina, vám pomůže zajistit, aby se sdělení vaší značky dostalo k vašemu publiku.
Definujte rozpočet
Ujistěte se, že plochy, které si pronajímáte, jsou v možnostech vašeho rozpočtu. V závislosti na tom, kde chcete a co chcete inzerovat, si můžete pronajmout billboard nebo CLV od 5.000Kč za 1 měsíc až po stovky tisíc Kč za celou kampaň. Celková částka se odvíjí od počtu pronajatých panelů.
Před uspořádáním venkovní reklamy můžete porovnat různé ceny online webů tak, abyste získali nejlepší dostupnou nabídku.
Nyní, když jste se připravili na svou reklamní billboardovou kampaň, můžete pokračovat do další fáze pronájmů billboardů: proces prodeje.
Zde je krok za krokem průvodce pronájmem billboardu nebo CLV u společnosti euroAWK spol.s.r.o.
Kontaktujte našeho obchodníka, který Vám rád pomůže při výběru požadovaných billboardů. Bude potřeba upřesnit inzerovaný produkt či službu a zárověň období kampaně, kvůli dostupnosti panelů. Případně se Vám pokusí nabídnout adekvátní náhradu, abychom vám poskytli nejoptimálnější řešení vaší reklamní kampaně.
Jakmile odsouhlasíte podmínky pronájmu billboardu, obchodní zástupce vám obratem zašle potvrzení rezervace a smlouvu o rezervaci.
Následně podepsané dokument zašlete zpět našemu obchodnímu zástupci, který zařídí potřebné náležitosti týkající se výlepu.
Spolupracujeme s tiskárnou a pokud nemáte možnost, vytištění plakátu, můžeme zajistit. Cena za vytištění se řídí platným ceníkem a zpravidla není součástí pronájmu.
Vytištěné plakáty se shromažďují v naší centrální distribuci.
Následně náš zaměstnanec zajistí vlastní instalaci kampaně podle domluveného rozložení reklamních panelů.
Během kampaně Vám bude vystavena faktura. Platební podmínky a způsob platby jsou uvedené ve smlouvě a řídí se našimi všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).
Provozujeme vlastní síť reklamních panelů standardního formátu Billboardu a osvětlených Citylight vitrín (citylight-CLV), primárně na zastávkách MHD. Přehled reklamních ploch naleznete zde: www.venkovka.cz
Jsme přítomni v krajských a okresních městech napříč ČR. Můžete si vybrat z téměř 4 tisíce panelů umístěných na frekventovaných místech s vysokou koncentrací lidí.
Kontaktujte nás prosím na tel.čísle +420 227 203 112 nebo nám zašlete email: sales@euroawk.cz
Najdete nás na adrese: euroAWK s.r.o., V Parku 2336/22, 148 00 Praha 4
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Výzkum AC Nielsen potvrzuje efektivitu OOH reklamy
Základní tipy pro přípravu úspěšné OOH reklamy